Riceviamo e pubblichiamo.

Buongiorno. Sensa pretendar de essar meo de tanti altri, me permetto de ricordarve che da oltre 110 anni i colori sociali dell’Hellas Verona iè el giallo e el blu. No l’è mia el nero, ne el dorato, no l’arancione, no el bianco e manco che manco el fluorescente. Lè el giallo zinco RAL 1018 e el blu traffico RAL 5017 (tinte da meccanici come mi). Se non me sbaglio, le maglie dela squadra le dovarea essar fedeli ai colori sociali. O forse non ela più così? Tanti anni fa, quando le televisioni i era ancora in bianco e nero, la squadra fora casa la dovea metarse na maia de tinta diversa da quela ospitante. E così è nata l’esigenza de averghe anca la seconda maia. Invece la terza l’è roba ancora più recente anca se nessuno sa a cosa la serva…Adesso che da qualche annetto le TV le trasmette a colori, la seconda maglia da trasferta (quela che qualche idiota s’ha inventado de ciamar away) la dovarea essar gialla, dato che la prima almeno in teoria la dovarea essar blu. E de la terza maglia (la third, l’idiota colpisce ancora) no ghe ne frega niente a nessuno.

A Verona l’unica nota de color diversa concessa, e solo da dopo el 1985, l’è un piccolo scudetto verde-bianco-rosso nel logo, in meszo ai 2 mastini. Forse me sbaglio, ma no me risulta che el logo el deva essar trasparente o dorato o fluorescente. Forse me sbaglio, ma desmentegarse de inserir nel logo el scudetto vinto 30 anni fa, unico e irripetibile, l’è roba da sommossa popolare, qua a Verona. Molto meo metarghe na citassion de na tragedia inglese, vuto chel sia el scudetto del 1985…

Ma l’idiota che s’ha inventado maie e logo par el prossimo campionato ghelo con la testa o no? Se invece de impenirve la bocca con i paroloni inglesi pensassi un pochetin a chi siete e chi dovete rappresentare, savio mia che gran figuron faressi? A proposito, non ste a cercar tante scuse, non le serve mia. Tanto, indipendentemente dai colori indecenti dele maie, o dai paroloni inglesi dei fanfaroni, o da come sarà la campagna acquisti, o dalla crisi economica, martedì 23 giugno (primo giorno utile par farse l’abbonamento a la prossima stagion), per l’ennesima volta ho fatto el rinnovo.

E come mi tanti altri Butei. Fedeli come sempre, sia ai colori e sia al’unica squadra provinciale che in epoca moderna è sta bona de vinsar un scudetto. L’Hellas Verona, se par caso ve fossi desmentegà anca de sto dettaglio…

Cesare, Settore Superiore, T.d.T. 051000002554